zondag 13 februari 2011

Een doelloze zondag..

Wat doen wij meestal op een zondag? N-I-K-S! Zo ook vandaag..
Ook niet helemaal waar, want vanmorgen zijn wij bij mijn broer + vrouw + 3 kindjes op bezoek geweest. We hadden the kids al een tijdje veel te lang niet gezien. Dus gezellig een bakkie koffie/thee gedronken.

Eenmaal weer thuis wat rondgebanjerd en voor mijn lief wat in elkaar gefreubeld voor Valentijn. Hoort er toch een beetje bij. En dan...dan komt het moment dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik moet doen. Ga ik tv kijken? haken? knutselen? ff naar buiten? skeeleren? sporten? uhm...
Gelukkig was mijn lief precies in dezelfde bui. Dus we hebben tot vervelends toe zitten niksen. Gezellig he zo'n zondag!

Tussen het niksen door toch nog wat tijd weten te vinden om foto's te maken ;-)
Deze slofjes lagen in de kast te niksen. Ze waren eigenlijk voor niemand bedoelt, maar ik heb er inmiddels een bestemming voor gevonden!


Verder heb ik een tijdje terug een stof-opwelling gekregen. Erg leuk, maar een naaimachine is toch wel errug handig. Deze kast-/deurhanger en speenkoord heb ik dus met de hand in elkaar genaaid.


Morgen weer maandag, joepie! ;-)

Liefs Jolanda

1 opmerking:

  1. Heeey Jolanda,

    Was gezellig gisteren en moeten we gewoon vaker doen!! Die spenen koort ga je daar nog meer van maken? Ik heb daar wel intresse in voor Donna.
    Ik weet niet of je lintje ook iets van roze/paars of rood kan maken? Ik vind ze erg leuk! Die deur hanger ook! Creatief ik heb ze voor donna ook gekocht toen in roze met bloemetjes erop, (die aan elkaar geknoopt aan een lint en die om de wieg heen gehangen)

    IK hoor het wel, en de prijs ook.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!