zondag 20 februari 2011

Koopje van de week..

Ik ben van de koopjes! Vind ik iets wat nog een fractie van de verkoopprijs kost ben ik een blij mens. Zo ook dit weekend. Geen haak- of knutselspullen, nee mijn andere 'verslaving'. Namelijk; laarzen!




Helemaal blij ging ik naar huis met weer een mooi paar laarzen in the pocket. Nu lijkt het me wel leuk om er een spelletje van te maken ;-)

Hoe gaat het in z'n werk? Wordt volger van mijn blog en raad de prijs of kom het dichtst in de buurt van mijn net aangeschafte laarzen en je krijgt dit ontzettend lieve muisje thuis gestuurd!




Succes!

Liefs Jolanda

Update; helaas kunnen een paar dames om 1 of andere reden geen volger worden + een reacties achterlaten. Daarom hou ik zo even de 'score' bij!


1 dame zit al hééél erg in de buurt. Wie nog een gokje wilt wagen kan dat tot morgenavond doen! Woensdag zal ik de uitslag bekend maken, hou mn blog dus in de gaten!



4 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!