zondag 15 mei 2011

Een heugelijke dag...

Het was even stil in blogland, niks geschreven niks gelezen.

Maar dat betekend niet dat ik stil heb gezeten! Neeeee..er zijn diverse creaties uit mijn handen gekropen dankzij de naaimachine. Helaas ook nog geen tijd gehad om die op beeld vast te leggen, vandaag is het namelijk mijn verjaardag! Ik heb mijn 27e levensjaar bereikt....hiep hiep hoera voor mezelf!

Binnenkort, als ik dus niet achter de naaimachine zit, zal ik uitgebreid verslag van mijn bezigheden uitbrengen!

Liefs Jolanda

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd nog met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Getverderrie, ik ben weer veel te laat. Hieperdepiep Hoera? Heb je nog leuke kAdo's gehad? Liefs, Lennert

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!