zondag 29 mei 2011

Ik ga verhuizen

Letterlijk en figuurlijk! Per 1 oktober zijn mijn vriend en ik trotse eigenaren van een huis!

Maar ook mijn blog gaat verhuizen. Mijn zusje en ik hebben onze krachten gebundeld en zijn een eigen website begonnen. Het is de bedoeling dat we langzaam een shop gaan beginnen. Hartstikke leuk!
Nieuwsgierig? Neem alvast een kijkje op www.zoessies.nl
Jammer genoeg kunnen er zich daar geen volgers aanmelden, maar ik ben wel van plan give-away's etc. te houden! Hoe ik dat ga doen is me nog een raadsel, maar het gaat me vast lukken!
Dus hou de site in de gaten..

Veel liefs Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd met je huis en je nieuwe website..SUCCES

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je huis en ik zal gelijk jullie site in de favorieten gooien.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!