vrijdag 15 oktober 2010

Baby's baby's baby's!

Het is een tijdje stil geweest op mijn blogje! Ik ben 3 weken op vakantie geweest naar India, maar inmiddels alweer bijna 3 weken in Nederland. Na de vakantie heeft het een paar dagen geduurd voordat de haaknaald weer tevoorschijn kwam, de smaak had ik zo weer te pakken!

Om me heen zijn er genoeg zwanger en/of inmiddels bevallen, redenen genoeg om weer wat leuke frutsels te maken! Ook ben ik voor de 4e (eigenlijk 5e, er is een tweeling in de fam) tante geworden. Kleine Donna is 14 oktober geboren! Ook voor haar heb ik een kleine verrassing, maar dat houden we nog even geheim ;-)

Voor mijn collegaatje, die vandaag met zwangerschapsverlof ging, kon ik het wederom niet laten om wat in elkaar te freubelen. Ik had zo'n leuk slofje gevonden! Helaas geen patroontje, dus dan maar namaken.

Het resultaat:




Ook zag ik bij het Kruidvat wat leuke knutselboekjes liggen. Deze heb ik gescoord! Leek me wel leuk met al die toekomstige baby's!



Er zijn nog heel wat slofjes in de maak, die zien jullie wel op het volgende blogje! :-)

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug van jou vakantie.
    Het zijn prachtige slofjes.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die slofjes zijn inderdaad super schattig!!

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!