zondag 31 oktober 2010

Paddestoelslofjes..of zijn het aardbeitjes?

Brr wat is het koud buiten! Ik moet zeggen; ik ben wel een beetje geinspireerd geraakt door de herfstkleuren en de paddestoelen die uit de grond schieten.

Dus vandaar mijn paddestoelsokjes! Ik liet ze heel trots aan mijn vriend zien en om nou niet gelijk te verklappen wat ze precies moeten voorstellen vroeg ik; en..waar doen ze jou aan denken?
Heel voorzichtig en met een vragende blik zegt hij: aardbeien??


Sinds kort zijn wij een inwoonster rijker, de baby-born van mijn nichtje!Aangezien ik in de slofjes-mode/flow zit, kan zij mooi de slofjes passen die ik aan het maken ben. Het is overigens de bedoeling dat ik overal maar 1 exemplaar van maak, zodat jij een exclusief exemplaar bezit!

Ook ben ik de Xenos nog even ingedoken. Ik kwam er eigenlijk om een grote rieten mand aan te schaffen, iemand is het zat dat er overal wat zwerft ;-). Helaas hadden ze geen mand naar mijn zin, maar natuurlijk heb ik nog wat frutsels meegenomen! Schattige uiltjes (kralen) en leuke Matroesjka-kaarten! Binnenkort er maar wat leuks van freubelen.




Liefs Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!