zondag 17 oktober 2010

Even wat anders..

Dit weekend kwam mijn nichtje van 5 bij ons logeren! Omdat zij wel van entertainment houdt had ik het weekend al redelijk uitgestippeld ;-)

Met de koude dagen voor de deur kan dat natuurlijk maar 1 ding betekenen, kruidnootjes (pepernoten) bakken! Mijn lieve schoonmoeder had nog een recept liggen, dus wij (lees: ik) konden aan de slag! Heeel veeeel balletjes rollen en daarna in 10 minuutjes in de oven! (en dan maar hopen dat ze lekker smaken)



Wat meestal gebeurd bij de eerste baksels, die mislukken! Gelukkig had ik genoeg deeg gemaakt voor een heel weeshuis, dus rollen maar. Na een paar rondes hadden we het wel gezien..en het belangrijkste is; ze smaken heeeeerlijk!

Zondag was de kleine prinses ook nog bij ons. Ik had voor haar een kleine punnikpaddestoel gekocht, maar dat was nog net iets te ingewikkeld. Maar tante Jo zal tante Jo niet zijn als ze geen tassen vol met andere knutselmaterialen zou hebben ;-) Heerlijk, de tafel lag helemaal vol!





Omdat aan het eind van de dag, nadat we het prinsesje weer naar haar kasteeltje hadden gebracht, de tafel nog helemaal vol lag heb ik nog even wat afgemaakt: mijn holland-sleutelhanger.



En toen was het (knutsel) weekend alweer voorbij! Op naar het volgende ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!