zondag 6 maart 2011

De aanhouder wint!

Mijn koppigheid en eigenwijsheid heb ik aan mijn vader te danken. Niets mis mee natuurlijk, zo krijg ik namelijk wel es wat voor elkaar. Behalve bij de geleende naaimachine. Normaal lees ik een gebruiksaanwijzing goed door, maar deze heb ik maar half/half doorgelezen, want ik dacht: 'dat kan ik toch best?!'

Heel eigenwijs en stug door blijven proberen..tot vrijdagavond. Ik wilde de onderdraad verwisselen voor een andere kleur tot plots een heel ieniemienie schroefachtig dingetje eruit viel en tot mijn schrik nog een ander onderdeel. Oops, wat heb ik nu dan weer gedaan? Gelukkig deed de machine het nog wel, maar met een onderdeel minder zal het er niet beter op worden.

Omdat het laat in de avond was heb ik het schroefje + onderdeeltje netjes opgeborgen en ben gaan slapen. De volgende morgen zag ik het schroefje + onderdeeltje weer liggen en ben dan toch uiteindelijk maar de gebruiksaanwijzing GOED gaan lezen. Het was een 'ahaaaa' moment...Het schroefje + onderdeeltje heeft hun plekje weer gevonden en sindsdien rattelt hij met mij mee alsof we het al jaren samen doen.

Oh laat ik het eindresultaat niet vergeten natuurlijk!

Mijn stippel thee-muts voor het 'ahaaaa' momentje:




En de wit met stippelstrook thee-muts na het 'ahaaaa' momentje:




Binnenkort maar weer naar de stoffenmarkt, want dit vind ik leuheeuk!!

Liefs Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!