donderdag 31 maart 2011

' t was even stil..

Het was even rustig en stil op het gebied van freubelen, want mijn geliefde en ik zijn een weekje wezen skieen!

Heeeeeeeeeeeeeeerlijk weer gehad, alleen maar zon..het enige nadeel is dat de sneeuw niet zo goed tegen de zon kan ;-) maar dat mocht de pret niet drukken. Toen wij aankwamen had het net gesneeuwd dus we hebben een paar dagen van verse sneeuw mogen genieten. We zaten in het plaatsje Konigsleiten (Oostenrijk), mooie pistes voor de beginnende skieer (dat ben ik). Het is het de 2e jaar dat ik op de lange latten stond, maar het duurde maar een paar minuutjes voordat ik weer wist hoe het moest! Het is net als leren fietsen....



Natuuuuurlijk had ik een tas vol met freubelspullen meegenomen, maar na een dag skieen zag ik het niet meer zitten om met de naalden aan de slag te gaan. Viel dat even tegen..

Genoeg over de vakantie! Na twee dagen werken zit ik weer thuis met een lichte keelontsteking, mijn stem klinkt alsof ik al 100 jaar roken achter de rug heb en ' s nachts lig ik wakker van de keelpijn en hoesten. Gatsie..

Voor de vakantie ben ik nog druk geweest met wat theemutsen! Hier alvast 1 ervan..Ben nog niet helemaal tevreden over de vulling, dus daar moet ik nog wat anders voor zien te vinden.


Ik zie trouwens dat mijn volgers langzaam aan het oplopen is, leuk dat jullie me volgen!! Bij de 20 weer een leuke give-away? Ik heb nog wat leuke spulletjes liggen! Misschien een speciale Jolanda-design theemuts?

Liefs Jolanda

3 opmerkingen:

  1. welkom thuis.
    wat vervelend dat je gelijk al weer een keelontsteking hebt.
    doe het rustig aan.
    ik houd je blog in de gaten.
    ik ben wel in voor een give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap met je keel.
    Het heerst ontzettend.Hier hebben we allemaal behoorlijk keelpijn gehad.
    Gelukkig heb je een fijne vakantie gehad.

    Ik vind je theemuts prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ontdek je blog nu pas!!! Wat geweldig!!! En ik wist ook al niet dat je zo'n fantastische freubelaar bent. Ik vind het leuk. Deze theemuts is erg mooi hoor. Ik ga deze blog eens even doorspitten. X Lennert

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!