zondag 13 maart 2011

Zaterdagavond: Concertje Ozark Henry

1 van de dingen waar ik mijn vriend erg dankbaar voor ben is dat hij mij heeft geintroduceerd in het leven van de concertjes. Sinds ik hem ken zijn we al naar menig mooie concertjes geweest, o.a. PRINCE! God wat was dat gaaf, ik heb het er nog steeds over.

Maar wat toch erg leuk blijft zijn de concertjes in de kleinste zaaltjes, alsof je in de kroeg staat. Zo ook gisteravond. Gisteravond trad Ozark Henry op in het Metropool in Hengelo (ov). Heb staan genieten, ontzettend goeie muziek en het kleine zaaltje maakt het helemaal compleet.

We hebben wat foto's gemaakt, helaas met de mobiele tel. dus de kwaliteit is ver te zoeken ;-)




Ook vandaag heb ik nog even zitten freubelen. Ik had nog een theemuts die af moest! Daarbij had ik heel leuk verzonnen om wat labels te maken, helaas zijn die niet geworden zoals ik dat wilde dus dat laat ik maar even voor wat het is. Dan maar geen labels. Omdat het een kadootje is alleen een sneak peak!





Liefs Jolanda

1 opmerking:

  1. Zie dat je naar het Metropool in Hengelo bent geweest. Woon je toevallig ook in het mooie Twentse land?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog bezoekt en een bericht achterlaat!